Sebagai makluman, berikut terdapat beberapa perkara yang perlu diberi perhatian.
- Teknik pembacaan buku masih diteruskan seperti biasa. Laporan mesti dihantar mengikut format yang disediakan(rujuk lampiran).
- Ketua Panitia mesti maklumkan 1-2 minggu lebih awal setiap program/ceramah anjuran Panitia kepada AJK LDP (kepada Pn Asiyah Hasan bagi sesi pagi dan Pn. Rose Lenguinie Latan bagi sesi petang) . Ini kerana, setiap aktiviti perlu didaftarkan secara dalam talian dan mendapat kelulusan daripada PPD/JPN terlebih dahulu . Jika tidak mendapat kelulusan mereka, ini tidak bermaksud cikgu tidak boleh mengadakan aktiviti berkenaan, cuma ia tidak akan dikira sebagai aktiviti yang boleh diisi dalam data online e-splg (Sistem Pengurusan Latihan Guru). Sila emelkan maklumat berikut iaitu:
- Tajuk/nama kursus
- Penceramah
- Tarikh mula dan tamat
- Masa/bilangan jam
- Tempat
- Bidang apa (rujuk lampiran )
- Penyokong iaitu sama ada BPG, JPN atau PPD
Sekian, harap maklum.
Daripada Jawatankuasa Perkembangan Kerjaya(LDP)
0 comments:
Post a Comment